swingitfrken.blogg.se

Jag skriver om allt jag kommer att tänka på.

Fika på Sirkku's shop

Kategori: Allmänt

Nyss hemkommen från en fika på Sirkku's shop.
Har ni inte varit där och fikat tycker jag att ni ska gå dit. Hembakade pajer/tårtor och kakor. Och så ingår påtår.
Shopen och fiket ligger i Återbrukets lokaler i Rimbo.
Hon har MASSOR av fint. Man får titta in lite då och då och titta vad som kommit in. Medans kan jag bjuda på lite bilder från vad som fanns inne idag.
Visst påminner denna hatt om Audrey Hepburns hatt här ovanför? Tyvärr var hatten för liten för mig, så jag kunde inte köpa den....
 
 

Korsetter och negligeér i alla möjliga mönster och färgsättningar.

Skor i olika färger och storlekar (jag är lite kär i de randiga närmast kameran, och de är i rätt storlek för mig.)
Fina hattaskar, lampskärmar finns också.
Och så såklart kläder, både nytt och äldre. Jag köpte en klänning, en röd pencil-kjol med fickor till mig och en Harley Davidson t-shirt till Jack när jag var inne här för några dagar sedan.
Tack för ett trevligt besök!
Tjingeling.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: