swingitfrken.blogg.se

Jag skriver om allt jag kommer att tänka på.

Oscarsgalan 2015

Kategori: Allmänt

Så var det dags för galornas gala!
Det jag kan säga om modet på galan är att det var mycket metallic, pärlbeprytt och glamouröst.
 
Jag börjar med de mindre bra valen att klä sig i på Oscarsgalan:
Patricia Arquette höll ett jättebra tal men har inte valt så bra outfits till nån av galorna egentligen.
Naomi Watts tegelväggs-klänning är ingen hit.
Tegan Quin och Sara Quins kläder passar inte in på en galornas gala. De framförde sin sång ur "The lego Movie" som är Oscarsnominerad.
Lady Gaga skulle ha kunnat lämna sina röda handskar hemma tycker jag. De förstör helheten.
Julianne Moore är en kvinna som blir vackrare och vackrare med åren. Men denna klänning förstår jag inte.
De mycket bättre valen för kvällen:
ÄNTLIGEN!
Vi har sett Rosamunde Pike i klänningar med dålig passform gala efter gala.
Denna klänning sitter verkligen bra! Underbar!
Reese Witherspoon är klassiskt vacker i nersläppt hår och snygg, tidlös klänning!
Scarlett Johanssons gröna klänning ser nästan ut som en vacker frack.
Älskar det stora halsbandet också!
Keira Knightley fortsätter sitt blommiga tema. Jag gillar den här, även om jag tycker att hon
hade en vackrare klänning på BAFTA Awards.
Emma Stone fortsatte inte ha byxor på sig, som hon haft i föregående galor i år.
Men denna gröna skapelse är vacker på henne.
Jennifer Lopez har en pärlbroderad klänning som skriker gala!
Jennifer Aniston hade valt en metallic glänsande snygg klänning!
Tracey Edmonds är också jättevacker.
Kelly Osbournes klänning får mig att tänka på old time Hollywood glamour. Älskar spetsen som är
infodrad i klänningen! Denna är nog min favorit från kvällen.
Sen tyckte jag att det var jätteroligt att Meryl Streep och Anna Wintour är på samma gala.
Undrar om de diskuterade "Djävulen bär Prada"? Och Meryl var mycket snyggare klädd än Anna.
 
Kul att se "gamla" stjärnor som Eddie Murphy och Clint Eastwood också.
Däremot saknade jag Julia Roberts, George Clooney, Helen Mirren och Brangelina m.fl stora "riktiga" stjärnor
som brukar vara på Oscarsgalan.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: