swingitfrken.blogg.se

Jag skriver om allt jag kommer att tänka på.

Personligalmanacka.se

Kategori: bloggträff

I onsdags fick jag min nya fina almanacka som jag beställt från www.personligalmanacka.se De hade lagt in ett presentkort för en almanacka i goodiebagen från bloggträffen jag skrev om tidigare. Älskar att man kan välja egen design och inlagor. Jag kunde också lägga in personliga datum och högtidsdagar, välja framsides-design och till och med färg på gummibandet runt almanackan. Man får också veta fina saker som "tulpanens dag" och "rulltårtans dag" i den. Jag gillar den supermycket!
Tjingeling!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh visste inte att du hade en blogg 😃 nu blir jag glad

    2015-01-12 | 11:18:09
  • Anonym säger:

    Kanske ska tillägga att det är Angelica Tärnsby

    2015-01-12 | 11:18:41

Kommentera inlägget här: