swingitfrken.blogg.se

Jag skriver om allt jag kommer att tänka på.

Min önskelista!

Kategori: Allmänt

Om 23 dagar fyller jag år. Min familj brukar vilja att jag gör en önskelista. Så här är den:
 
"Elizabeth Taylor - stjärnan kvinnan legenden" denna bok vill jag äga och läsa.
 
 
 
 
Den här bikinin med fransar från Gina Tricot tycker jag är superfin!
Den här bikinin från Gina Tricot är också superfin.
 Filmen "Blåjackor"
 
     Rosa, gula eller svarta sweatpants från Hollister.
"I dur och skur" med Alice Babs och Povel Ramel
 Boken "Metamorfoser" med största samlingen bilder på Marilyn Monroe
 "Resan till dej" med Alice Babs och Sven Lindberg
 Boken "Sex and the city 2". Jag har första boken, så varför inte andra boken så jag har ett par att lägga fram lite fint.
 
Tjingeling!
Cissi

Kommentarer

  • LADY THIRTY säger:

    Härlig önskelista och nu är det bara 3 dagar kvar :D

    Svar: Tack! Det är det som är så härligt med önskelistor, att man får önska sig precis vad som helst, och att vänner och familj kan använda den som inspiration.
    Cecilia Löfholm

    2013-05-22 | 21:40:06
    Bloggadress: http://ladythirty.blogg.se

Kommentera inlägget här: