swingitfrken.blogg.se

Jag skriver om allt jag kommer att tänka på.

BAFTA 2015

Kategori: Allmänt

Håller på att titta på British Academy film and televivion Awards. Bestämde mig för att välja ut 4 klänningar på denna röda matta:
Jag måste säga att detta är Keira Knightleys finaste galaklänning denna säsong. Hennes stylister verkar äntligen ha fattat att man kan vara fin fast man är gravid.
Samma sak med Rosamunde Pike, som har haft klänningar med konstig passform på alla galor hittills. Denna är faktiskt snygg. Men jag tror att fotot inte gör den rättvisa. Den verkar sitta konstigt i midjan?
Reese Witherspoon är vacker i sin lila klänning.
Amy Adams är också jättesnygg i sin vita klänning.
Sen var jag bara tvungen att ta med denna bild, eftersom det är Noomi Rapace. Alltid kul att se svenskar på dessa galor. Dock ser det mer ut som att hon ska ut en vanlig utekväll i Stockholm än gå på gala. Nu ska jag fortsätta titta på BAFTA. Tjingeling! Cissi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: